۱۳۸۹ مهر ۱۳, سه‌شنبه

احمدی نژاد در ادامه توهمات خود گفت :در كشور آمريكا تقريباً همة كارهاي مردم تحت كنترل است



 

 احمدی نژاد  در تکرار ادعای خودش درباره یازده سپتامبر گفت : مصاحبه یعنی جنگ تمام عیار  و ادامه داد :  مصاحبه با رسانه‌هاي آمريكايي به معناي مناظره دولت آمريكا با ايران است . وی دربخش دیگری گفت  : زماني كه از شهدا حرف مي‌زنيم عده‌اي شروع به مسخره كردن و بي‌ادبي مي‌كنند. اينها نمي‌فهمند و متوجه نمي‌شوند و ما به آنها كاري نداريم زماني كه مي‌گوئيم شهدا را مي‌بينيم درست مانند اين است كه مي‌گوئيم دست خداوند در كارها مشاهده مي‌كنيم.  احمدی نژاد در ادعای دیگر گفت :  در كشور آمريكا تقريباً همة كارهاي مردم تحت كنترل است. در اين شرايط ما به نمايندگي از ايران بايد به مصاف اين مجموعه برويم. آنها بعد از سفر سال گذشته ما برنامه‌ريزي كردند كه چگونه در سفر اخير ، ما را سركوب كرده و در مقابل دنيا، ايرانيان را سكه يك پول كنند. ودراخر باز ادعا کرد دینداران امریکا در خاک امریکا  درکنار جمهوری اسلامی ایران با امریکا می جنگنند .

به گزارش ایلنا احمدی نژاد  در ادامه سفر استانی به گیلان در جمع خانواده شهدای جنگ , مصاحبه با رسانه‌هاي خارجي را به يك جنگ تمام عيار توصيف كرد و گفت: زماني كه با رسانه‌هاي آنها گفت‌وگو مي‌كنيم به اين معناست كه حكومت آمريكا با دولت ايران مناظره مي‌كند. آنها برنامه‌ريزي مي‌كنند كه چگونه جنگ رواني را آغاز و بر چه مسائلي اصرار كنند. آنها همة موجوديت خود را در اين مصاحبه‌ها به صحنه مي‌آورند. 

 محمود احمدي‌نژاد در ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران استان گلستان اظهار داشت: جامعه ايثارگري ما امروز پرچمدار همه خوبي‌ها، عزت و شرف براي بشر است و يقين دارم كه از هر فضايي كه ياد و نام شهيد در آنجا حاضر است يك نور هدايتگري در عالم مي‌تابد. 

احمدی نژاد  با بيان اينكه ايثارگري والاترين هدية خداوند به يك انسان است، ادامه داد: همه حقايق عالم به واسطه ايثارگري زنده بوده و باقي مي‌ماند و حقيقت انساني در ساية ايثارگري شكوفا مي‌شود.
وي با تاكيد بر اينكه اگر ايثار نبود اثري از نسل بشر باقي نمي‌ماند، ادامه داد: امروز همة موجوديت، هويت و توانايي خود را مديون ايثار، ايثارگران مي‌دانيم. اگر پيامبران اهل ايثارگري نبودند امكان نداشت كه پيام آنها منتشر شود و يا اگر ايثار يك مادر يا پدر نبود نسل بشر باقي نمي‌ماند.
احمدي‌نژاد خاطر نشان كرد: اگر بخواهيم همچنان ارزش‌هاي الهي در جامعه ‌ما پايدار و نسبت به گذشته گسترش يابد و عدالت، پاكي، عشق و محبت بيايد و عقل‌ها كامل شده و حقيقت زندگي انسان محقق شود، نيازمند و مستلزم ايثارگري هستيم.
احمدی نژاد  راه حيات جاويد، اثرگذاري عميق‌تر بر محيط اجتماعي را راه ايثارگري دانست و گفت: اگر بخواهيم فرهنگ و اقتصادمان درست شود هر لحظه نيازمند روحيه ايثارگري هستيم و براي ايثارگري لازم نيست كه در زمان جنگ باشيم. اگر در جامعه افراد نسبت به هم مهربان بوده و گذشت داشته باشند و مقداري از خود به نفع ديگران بگذرند دنيا زيبا مي‌شود.
وی در بخش دیگری گفت : اگر در خود ايران عده‌اي زياده‌خواهي نكنند، فقير يا اختلاف طبقاتي باقي نمي‌ماند.
احمدي‌نژاد با بيان اينكه خدا را شاكريم كه فرهنگ ايثارگري در ايران نهادينه شده است، افزود: اگر كسي به دنده خودخواهي بيفتد رابطه‌ها به هم مي‌خورد، اما ما خداوند را شاكريم كه خانواده‌هاي شهدا بعد از بيست سال آگاهتر، مومن‌تر، شجاع‌تر و انقلابي‌تر از روز اول هستند. 

محمود احمدی نژاد با تاكيد بر اينكه شهدا در حال انجام ماموريت هستند، اظهار داشت: در هر جاي دنيا كه مي‌رويم ردپاي شهيدان و آثار آنها را به چشم مي‌بينيم امروز شهدا دل مومنان را در جهان منقلب مي‌كنند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه هيچ اشرافي بر محيط داخل آمريكا نداريم، اما دولت آمريكا به شدت بر جامعه خود سيطره دارد، خاطر نشان كرد: در كشور آمريكا تقريباً همة كارهاي مردم تحت كنترل است. در اين شرايط ما به نمايندگي از ايران بايد به مصاف اين مجموعه برويم. آنها بعد از سفر سال گذشته ما برنامه‌ريزي كردند كه چگونه در سفر اخير ، ما را سركوب كرده و در مقابل دنيا، ايرانيان را سكه يك پول كنند.
احمدی نژاد  تصريح كرد: خدا شاهد است زماني كه وارد اين عرصه مي‌شويم مشاهده مي‌كنيم دست ديگري آمده و گره‌هاي توطئه‌هاي آنها را در هم شكسته و طراحي‌هاي دشمنان را خنثي و برنامه‌هاي آنها نتيجه عكس مي‌دهد.
احمدي‌نژاد مصاحبه با رسانه‌هاي خارجي را به يك جنگ تمام عيار توصيف كرد و گفت: زماني كه با رسانه‌هاي آنها گفت‌وگو مي‌كنيم به اين معناست كه حكومت آمريكا با دولت ايران مناظره مي‌كند. آنها برنامه‌ريزي مي‌كنند كه چگونه جنگ رواني را آغاز و بر چه مسائلي اصرار كنند. آنها همة موجوديت خود را در اين مصاحبه‌ها به صحنه مي‌آورند.
رئيس‌جمهور خاطرنشان كرد: امروز شهدا در دل تك‌تك انسان‌هاي پاك دنيا مشغول زمزمه كردن عشق و عدالت هستند و براي انقلاب اسلامي و بيان حقيقت كار مي‌كنند.
احمدي‌نژاد اظهار داشت: زماني كه از اين حرف‌ها مي‌زنيم عده‌اي شروع به مسخره كردن و بي‌ادبي مي‌كنند. اينها نمي‌فهمند و متوجه نمي‌شوند و ما به آنها كاري نداريم زماني كه مي‌گوئيم شهدا را مي‌بينيم درست مانند اين است كه مي‌گوئيم دست خداوند در كارها مشاهده مي‌كنيم.
وي با بيان اينكه ما به هر كجا مي‌رويم شهدا را مشاهده مي‌كنيم، ادامه داد: در سفر اخير به نيويورك اقدامات عجيبي رخ داد. گروه‌هاي موسوم به طرفداران صلح و ضدجنگ با ما ديدار كردند و در ميان آنها افرادي برجسته و اهل انديشه حضور داشتند.
ما مشاهده كرديم كه هركس كه در اين جلسه صحبت مي‌كند مانند اين است كه يك رزمنده انقلابي ما در پشت تريبون قرار گرفته و سخنراني مي‌كند. آنها حرف‌هاي ملت ايران براي دنيا را تكرار مي‌كردند و بر ضد استكبار سخنراني مي‌كردند و خود را عاشق ملت ايران مي‌دانستند.
وي به ديدار شخصيت‌هاي ديني آمريكا با خود اشاره كرد و گفت: در آن جلسه آنها اعلام كردند كه ايران سرزمين آرماني ما است و اگر حكومت آمريكا بخواهد در مقابل ايران بايستد ما از خاك آمريكا در كنار ملت ايران قرار خواهيم گرفت.
رئيس‌جمهور با بيان اينكه امروز وظيفة ما سنگين‌تر از بيست سال گذشته است ، ادامه داد البته برخي در گوشه و كنار حرف‌هايي شيطاني مي‌زنند. اما امروز خون شهيدان زنده‌تر از هميشه در صحنه است و به خداوند متعال سوگند كه تك‌تك خانواده‌هاي شهدا و جانبازان مدال افتخاري بر سينه جامعه بشري هستند.
احمدي‌نژاد در پايان خطاب به خانواده‌هاي شهدا تصريح كرد: با ايستادگي در برابر قدرت‌هاي رو به افول مقدمات حاكميت جهاني را برپا خواهيم كرد.


.