۱۳۸۹ مهر ۱۹, دوشنبه

ساندیس خور قدیانی : نوری همدانی بسیجی ایت الله است نه ایت الله بسیجی !

حماقت حدی نمی شناسد در اخرین اراجیف گویی مزدور  قدیانی گفت : دلقک نوری همدانی  ایت الله بسیجی نیست بلکه بسیجی ایت الله است :

به گزارش مزخرف نیوز یا خبرگزاري فارس: حسين قدياني با حضور در نشست "رسالت دانشجو " در دانشگاه تهران به سخنراني پرداخت.


به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس، حسين قدياني نويسنده كتاب "نه ده " عصر امروز دوشنبه در نشست "رسالت دانشجو " كه با حضور دانشجويان جديدالورود دانشكده حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران از سوي بسيج دانشجويي اين دانشكده در تالار شيخ انصاري دانشكده حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت:‌ بسيجي بودن مقدم بر دانشجو بودن است.

وي اظهار داشت:‌ به بهانه كتاب «نه ده» به ديدار آيت‌الله نوري همداني مي‌رفتم در اتوبان به اين فكر كردم كه در هنگام ديدار آيت‌الله نوري همداني چه سخناني را به وي بگويم و به همين دليل متني را نوشتم.

قدياني اضافه كرد:‌ آيت‌الله نوري همداني از آن متن خوشش آمد و آنرا از من گرفت و به بنده گفت كه فقط يك جاي آن ايراد داشت كه شما به جاي بسيجي آيت‌الله به بنده گفتيد آيت‌الله بسيجي.

اين نويسنده با اشاره به چفيه انداختن رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: اين چفيه كه امروز بر دوش آقا است نشان‌دهنده ايت است كه آقا مي‌خواهد بگويد من قبل از هر چيز بسيجي‌ام زيرا آقا مانند عده‌اي خواص بي‌بصيرت مناسبتي چفيه نمي‌اندازد.

وي تاكيد كرد: اين خواص بي‌بصيرت اگر در هفته دفاع مقدس سال بعد پوتين هم پايشان بكنند شايد ياد پوتين (نخست وزير روسيه) بيفتيد اما ياد علم‌الهدي و ... نخواهيم افتاد.

قدياني در ادامه سخنان خود با بيان اينكه وصيت نامه يكي از شهدا را همراه خود آورده و قصد دارم آنرا براي شما بخوانم تصريح كرد: اين شهيد يكي از اقوام بنده است و علت انتخاب اين شهيد بزرگوار اين است كه باز عده‌اي نگويند كه قدياني از خود شهيد درست مي‌كند.

اين نويسنده نام شهيد را علي‌ اصغر رحمتي بيان كرد و افزود: مزار اين شهيد چند رديف پائين‌تر از مزار شهيد آويني است و وي در عمليات بيت‌المقدس 2 به شهادت رسيد.

وي در ادامه در بيان خاطره‌اي از آن شهيد گفت: اين شهيد در آن زمان كه براي آخرين بار قصد داشت به جبهه برود مادرش سرطان داشت و چون پدرش را از دست داده بود نان‌آور خانه به شمار مي‌رفت. البته شهيد رحمتي نان‌آور 2 خانواده بود و در آن زمان در دانشكده افسري ارتش درس مي‌خواند.

قدياني يادآور شد: زماني كه اين شهيد به شهادت رسيد براي كنكور درس مي‌خواند و طبق قانون ارتش اجازه عدم حضور در جبهه را داشت اما بسيجي‌وار به جبهه رفت.

اين نويسنده با بيان اينكه روزي كه آن شهيد قبل از شهادتش قصد رفتن به جبهه را داشت باران شديدي مي‌باريد، گفت: باران باعث شده بود كه از سقف خانه آنها آب بچكد و شهيد رحمتي قبل از رفتن به جبهه به پشت بام خانه رفت و با چند آجر و پلاستيك جلوي ريزش آب را گرفت اما در ادامه باز هم آب به داخل خانه روان شد.

قدياني با اشاره به اينكه ماجراي شهادت اين شهيد بسيار جالب است، اظهار داشت: وي در منطقه ماهور زماني كه درحال نوشتن وصيت‌نامه بود و هنوز نتوانسته بود وصيت‌نامه را امضا كند شهيد مي‌شود.

وي اضافه كرد: كساني كه بعد از اصابت گلوله به شهيد قصد داشتند وي را به سنگر ببرند مشاهده كردند كه جزوه درسي اين شهيد در زير پيراهنش قرار داشت تا اگر وي توانست و فرصتي فراهم شد به آن جزوه نگاهي بيندازد كه آن جزوه امروز هست و خون شهيد هم به آن آغشته است.

قدياني در ادامه بخش‌هايي از وصيت‌نامه اين شهيد بزرگوار را براي دانشجويان قرائت كرد كه محورهاي اصلي اين وصيت‌‌نامه تاكيد بر درس‌خواندن و اطاعات از ولايت فقيه است.

وي با بيان اينكه اسم هيچكدام از سران فتنه در وصيت‌نامه شهدا نيامده است، گفت: آنها به موضوعات ديگري تاكيد داشتند كه آن موضوعات بايد مورد توجه قرار مي‌گرفت.

قدياني در پايان سخنان خود بر لزوم محاكمه سران فتنه از سوي قوه قضائيه تاكيد كرد.